Geboren in 1964, werd ik al als kleine peuter al getriggerd door alles wat met techiek te maken had. Alles wat een motortje had kreeg mijn volle aandacht en daar wilde ik alles van weten. Hoe werkt die, wat kan die, hoe doet ie het en hoe kan die nog meer doen dan wat hij nu doet… Zo groeide ik op en ontwikkelde ik mezelf door als kleine jongen die bij voorkeur met motoren en alle soorten techniek bezig was.
Al op 13 jarige leeftijd had ik zelf eigenhandig een eigen skelter gebouwd. Eerst bedacht wat ik wilde en hoe ik dit kon realiseren. Toen heb ik met een oude grasmaaier motor een veld skelter gebouwd. Alles eigenhandig en stiekem gebouwd. Toen de skelter bijna klaar was kwam mijn vader er achter wat ik in elkaar had gezet. Met grote verbazing bekeek mijn vader dit en toen hebben we dit samen afgerond. Een jaar of vijf later kwam het idee om zelf een veldheftruk te bouwen voor de werkzaamheden in ons fruitteeltbedrijf bij mijn ouders thuis. Een jaar heb heb ik elke avond in de loods van een oude automaat Mercedes dieselmotor een automatisch geschakelde veldheftruck te bouwen die zowel vooruit als achteruit net zo hard kon rijden. Na een jaar bouwen was het resultaat daar: De eerste veldheftruck die vooruit kon laden en lossen en smalspoor was gebouwd om in de fruitplantages te kunnen rijden, was een feit.
Techniek zit in mijn genen, techniek triggert mij enorm en daarbij het onmogelijke zien mogelijk te maken. Vandaar ook de technische kant die ik beroepsmatig in mijn eigen bedrijf ATS Koudetechniek B.V. ben gaan uitvoeren, waar al vele unieke technische koelprocessen gerealiseerd zijn.
Nu wens ik mijn droom te laten uitkomen: Om met een buggy de Dakar te gaan rijden en de vele technische obstakels, die er zeker zullen zijn, samen met mijn team te overwinnen.